Hulp, bijstand en ondersteuning

Bestellingen

  • Q :
    Hoe kan ik bestellen?
    R :

    U heeft de perfecte triplette, de petanque-accessoire of kleding gevonden; volg dan de 3 hier onderstaande etappes om te bestellen.

     

    1/Uw winkelwagen

    Bekijk het productoverzicht van het gewenste artikel in onze online winkel, en voeg deze toe aan uw winkelwagen door te klikken op de knop "in winkelwagen doen".

     

    Op uw winkelwagenpagina kunt u:

     

    • - de geselecteerde producten controleren: de hoeveelheid wijzigen, of verwijderen. De gepersonaliseerde set petanqueboules wordt per stuk aan de winkelwagen gevoegd, het is dus niet mogelijk om de hoeveelheid te wijzigen.
    • - een idee van de leveringskosten te krijgen.
    • - het netto bedrag bekijken wat u voor uw artikelen moet betalen.

     

    U moet u zich vervolgens verbinden met uw account, of een «account aanmaken » als u een nieuwe cliënt bent.

     

    2/Uw factuuradres, uw leveringsadres

    U kunt een factuuradres uit uw adresboekje kiezen, of een nieuw adres invoeren.

     

    U kunt ervoor kiezen om op dit adres geleverd te worden door "Op dit adres leveren" aan te vinken, of een ander leveringsadres dan het factuuradres kiezen (als deze bestelling een cadeau is, of u wordt liever op uw werk geleverd bijvoorbeeld) moet u "Levering op een ander adres" aanvinken.

     

    Vervolgens moet u de leveringswijze kiezen:

    • - Chronopost voor urgente verzendingen.
    • - Chrono Relais voor een urgente verzending in een van de Chrono afhaalpunten.
    • - De track and trace dienst "Colissimo suivi" voor een levering binnen de normale termijnen.

     

    3/Uw betaling 

    Kies uw betaalmiddel: bankpas of PayPal.


    Wij accepteren de volgende bankpassen:

    • - Carte Bleue
    • - Visa
    • - MasterCard
    • - American Express

     

    Het is volledig veilig om op winkel.obut.fr zijn bankpasnummer te geven. Er worden door Obut geen bankpasnummers opgeslagen.


    Uw vertrouwelijke gegevens worden voor verzending direct versleuteld door het Ingenico betaalplatform, PCI-DSS gecertificeerd, de strengste veiligheidsnormen in de betaalindustrie.

    Zogauw uw betaling bevestigd is, zal Ogone u een ontvangstbewijs van de transactie sturen.

    U controleert uw bestelling en accepteert de algemene verkoopvoorwaarden van Obut.

     

  • Q :
    Hoe wordt ik door Obut over mijn bestelling op de hoogte gehouden?
    R :

    Zogauw uw bestelling is betaald en geaccepteerd door het beveiligde betaalsysteem Ingenico, of PayPal:

     

    • -  Ontvangt u per mail een betalingsbevestiging van het Ingenico beveiligde betalingsplatform.
      In deze bevestiging staat een gedetailleerd overzicht van de bestelling (datum, nummer, omschrijving, bestellingstotaal….).

     

    • - Uw bestelling gaat in uw account over in de status "Wordt behandeld", u ontvangt vervolgens een bevestigende e-mail van de bestelling van de officiëlle Obut winkel.
    •   Op deze bevestiging staat de omschrijving van het of de bestelde product(en), de prijs, betalingswijze, alsmede de leverings-kosten en wijze.

     

    • - Wanneer uw bestelling door het transportbedrijf in de vrachtwagen ingeladen wordt, krijgt u per mail de verzenddatum van uw bestelling.
      Op deze mail staat het nummer van uw pakket bij het transportbedrijf, met een link naar hun website.
      Dankzij deze link kunt u op ieder moment de levering van uw bestelling volgen.
      Uw bestelling gaat van status "Wordt behandeld" naar status "Afgehandeld".

     

    De overeenstemmende factuur is nu beschikbaar op de website, in "mijn account".

  • Q :
    Ik heb geen bestellingbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?
    R :

    Behalve in zeer uitzonderlijke gevallen heeft u waarschijnlijk geen bestellingbevestiging ontvangen om dat het e-mailadres op uw bestelbon een fout bevat.


    U kunt ook controleren of onze e-mails niet direct in de mappen "ongewenste mails" of "spam" van uw mailbox beland zijn.

     

    Wanneer uw e-mailadres een fout bevat, heeft u ook geen toegang tot uw account. Het enige wat u nog kunt doen is ons een mail sturen.

  • Q :
    Kan ik na betaling mijn bestelling wijzigen?
    R :

    Wanneer uw bestelling bevestigd is, wordt deze meteen automatisch in ons computersysteem geregistreerd, en worden er tevens in de fabriek de nodige voorbereidingen getroffen.


    De door u ingevoerde gegevens kunnen dus niet meer gewijzigd worden: naam van het gekozen artikel, diameter, gewicht, gravering, factuuradres, leveringsadres…

  • Q :
    Mijn bestelling heeft in mijn account de status "Afgehandeld", terwijl ik nog niets ontvangen heb?
    R :

    • Uw bestelling gaat van de status "Wordt behandeld" naar "Afgehandeld" wanneer deze in de vrachtwagen van het transportbedrijf geladen wordt.

     

    • De verzenddatum zal u per mail opgestuurd worden.
    Op deze mail staat het nummer van uw pakket bij het transportbedrijf, met een link naar hun website.
    Dankzij deze link kunt u op ieder moment de levering van uw bestelling volgen.

     

    • Wanneer u het pakket uiteindelijk ontvangen zal hangt af van het gekozen transportbedrijf.

Producten vergelijken

Geen producten geselecteerd.

de juiste
boule
kiezen

Starten

De gravering
volgens

Obut

personaliseren

Online


 

Downloaden