Hulp, bijstand en ondersteuning

Verzending van de levering

  • Q :
    Kan ik in het buitenland geleverd worden?
    R :

    De producten die in de catalogus, of op de website www.obut.com gepresenteerd worden, zijn overal ter wereld leverbaar.

     

    - Voor een bestelling geleverd in Europees Frankrijk, en alle landen van de Europese Gemeenschap zijn de prijzen inclusief BTW.

     

    - Voor een bestelling geleverd buiten Europees Frankrijk en landen buiten de Europese Gemeenschap, wordt de prijs exclusief BTW berekend.

     

    Er kunnen douanerechten of andere lokale belastingen of importrechten geëist worden. Wij raden u aan om informatie op te vragen over deze aspecten bij de plaatselijke overheden.

  • Q :
    Wat zijn de verzendkosten?
    R :

    Levering per Colissimo suivi (Track and Trace), in Europees Frankrijk, en in de rest van de wereld.
    Het gemiddelde leveringstermijn in Frankrijk is 2 dagen, vanaf de dag van verzending.

     

    Levering in Europees Frankrijk:

    Voor een pakket waarvan het gewicht maximaal 2 kg is, wordt een vast tarief van €5.00 toegevoegd aan de bestelling.

     

    Voor ieder pakket met een gewicht van 2 kg of meer, wordt een vast tarief van €9.50 toegevoegd aan de bestelling.

     

    Internationale leveringen buiten Europees Frankrijk:

    Het leveringstarief is afhankelijk van de bestemming en het gewicht van het pakket.

    Wij raden u aan om een schatting te doen op onze website, op de winkelwagenpagina.

     

     

     

     Spoedlevering per Chronopost, in Europees Frankrijk, en in de rest van de wereld.
    In Europees Frankrijk, en in de meeste landen van de Europese Gemeenschap kunt u uw pakket op de dag na verzending voor 13 uur ontvangen!
     

    Uw pakket kan vanaf de volgende dag geleverd worden, naar gelang de tijd waarop u besteld heeft, en de beschikbaarheid van de producten.

     

    U doet uw bestelling op

    MAANDAG

    DINSDAG

    WOENSDAG

    DONDERDAG

    VRIJDAG

    ZATERDAG

    ZONDAG

     

    Ontvangt u uw pakket

    Voor 12 uur

    De volgende dag

    Op zaterdag

    Op dinsdag

    Na 2 dagen

    Na 2 dagen

    Op zaterdag


    Op dinsdag

     

    Er wordt van maandag tot zaterdag tussen 8.00 en 13.00 uur geleverd.


    Leveringen in Europees Frankrijk en internationaal:

     

    Het leveringstarief is afhankelijk van de bestemming en het gewicht van het pakket.

    Wij nodigen u uit om een schatting te doen op onze website, op de winkelwagenpagina.

     

     

    Het Chrono relais afhaalpunt van Chronopost 
    In Europees Frankrijk, levering in een van de 6 000 Chrono Relais afhaalpunten van Chronopost
    En u kunt uw pakket de volgende dag na verzending vanaf 13 uur ophalen!

     

    Na verzending van uw bestelling wordt uw pakket geleverd in het Chrono Relais afhaalpunt naar keuze, binnen een termijn van 1 werkdag voor Europees Frankrijk. U kunt uw pakket vervolgens afhalen naar gelang de openingstijden van de winkel.


    Levering in Europees Frankrijk:

    Het leveringstarief is afhankelijk van het gewicht van het pakket.

    Wij nodigen u uit om een schatting te doen op onze website, op de winkelwagenpagina.


  • Q :
    Wat zijn de verzendtermijnen van mijn pakket?
    R :

     

     

    Colissimo suivi    

    Chronopost
    International


    Chrono relais    

    Europees Frankrijk

    48 uur

    De volgende dag Voor 13 uur

    De volgende dag

    Duitsland -België
    Nederland - Luxemburg

    D+3 - D+8

    D + 1 (dagen)

    --------------

    Groot Brittannië - Italië - Spanje Andorra - Ierland

    D+3 - D+8

    D + 1 (dagen)

    --------------

    Oostenrijk - Denenmarken
    Portugal

    D+3 - D+8

    D + 1 (dagen)

    --------------

    Finland - Zweden
    Zwitserland

    D+3 - D+8

    D + 1 (dagen)

    --------------

    Griekenland - Hongarije - Polen
    Tsjechische Republiek  - Slowakije

    J+3 à J+8

    D + 1 (dagen)

    --------------

    Andere landen in Oost-Europa
    De Maghreb

    J+3 à J+8

    D + 2 (dagen)

    --------------

    USA - Canada - Afrika
    Midden-Oosten

    J+3 à J+8

    D + 2-3 (dagen)

    --------------

    Amerika buiten de USA en Canada
    Azië - Oceanië

    D+3 - D+8

    D + 2-5 (dagen)

    --------------

    DOM overzeese departementen
    Territoriale overheden 

    D+5 - D+7

    D + 1-2 (dagen)

    --------------

    TOM Overzeese gebieden

    D+5 - D+7

    D + 1-5 (dagen)

    --------------
  • Q :
    De bezorger is langs geweest terwijl ik niet thuis was, waar is mijn pakket nu?
    R :

    U heeft gekozen voor de Track an Trace dienst "Colissimo suivi" van de Franse Postdienst.


    Mocht u niet thuis zijn op de dag van levering, zal u een niet-thuis bericht in uw brievenbus vinden.

    Op dit document staat de tijd en de dag van bezorging, en het postkantoor waar u uw bestelling kunt ophalen.

    Vervolgens kunt u met een legitimatiebewijs naar het hierop aangegeven postkantoor.

     

     

     

    U heeft gekozen voor de bezorgingsdienst Chronopost.


    Mocht u niet thuis zijn op de dag van levering, zal u een niet-thuis bericht in uw brievenbus vinden.

    Zo kunt u de verzending gaan ophalen op het aangegeven afhaalpunt (Chronopost bureau, postkantoor of afhaalpunt), of krijgt aanwijzingen voor een tweede levering.

    Bewaar deze, hij zal u samen met een legitimatiebewijs gevraagd worden om uw pakket te kunnen ophalen.

  • Q :
    Ik heb mijn bestelling ontvangen in een beschadigde verpakking en/of een artikel ontbreekt of is beschadigd?
    R :

    Bij levering moet u, in het bijzijn van de bezorger, verplicht het algemene aspect van de geleverde verpakking, het product en de inhoud controleren.

     

    Mocht iets beschadigd zijn of ontbreken, moet u dit vermelden op de leveringsbon en op de bordereau van de bezorger alvorens deze te tekenen en hij weer weggaat, en binnen 3 dagen de afdeling klantrelaties van La Boule Obut telefonisch op de hoogte stellen.

     

    Wanneer de geleverde goederen niet in overeenstemming zijn met de bestelling, zal La Boule Obut het product omruilen of terugbetalen aan de internetconsument.

  • Q :
    Mijn bestelling is al een paar dagen geleden verzonden, maar ik heb nog steeds niets ontvangen?
    R :

    Wanneer uw bestelling door het transportbedrijf in de vrachtwagen ingeladen wordt, krijgt u per mail de verzenddatum van uw bestelling. Op deze mail staat het nummer van uw pakket bij het transportbedrijf, met een link naar hun website. Dankzij deze link kunt u op ieder moment de levering van uw bestelling volgen.

     

    Het gemiddelde verzendtermijn is 24u-72u (werkdagen) naar gelang de gekozen bezorgingsoptie.

     

    Mocht u niet binnen het gestelde termijn geleverd zijn, wordt u verzocht contact op te nemen met onze klantenservice, die aanvullende informatie zal proberen te verkrijgen bij het transportbedrijf.

     

    Maar wees gerust, in geval van verlies of diefstal zal uw bestelling gratis vervangen worden.

  • Q :
    Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om te bestellen op locatie, en te laten bezorgen in de winkel?
    R :

    Op dit moment bieden wij deze optie niet.

Producten vergelijken

Geen producten geselecteerd.

de juiste
boule
kiezen

Starten

De gravering
volgens

Obut

personaliseren

Online


 

Downloaden